onsdag

maker det!!! + de er kommet hjem!!!!

MAKER DET!!! 
MENNESKERNE ER LIGE KOMMET HJEM!!!




Nu sider jeg med AUGUST, KRISTIJAN og MARKO..
De sidder og laver noget lort som læren har bedt dem om.. 

Jeg sidder og hygger mig med FACEBOOK!!!!
FRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYD!!!!!!
KÆFT ER MAN LIGE GLAD OVER AT SE DANSKE MENNESKER IGEN..
MEN DET HAR DA VÆRET HUGGELIGT MED DIG HANNAH...
SET FILM.. GLATTET HÅR... KIGGET PÅ TYSKER DRENGE... 

ENTEN ER DE PISSE PÆNE ELLER SÅ ER DE BARE UTROLIG GRIMME...
DET ER UTROLIGT...
DEN FØSTE DER KOM IND/HJEM, var AUGUST.. så kom MARKO!!!!!!

Fandme dejligt at se  dem igen...  blev så glad at jeg løb hen og krammede dem... 
August trådte på min fod... så jeg faldt ned på gulvet... AV!!!
det gjorde lidt ondt :/... men det går nok.. 
du ved joo.. ja det med..
jaa.. men ja...





du ved like you!!! lol!!
det er frygteligt :/ 
fucking forelsket!!! i the boy...
kan næsten ikke holde det ud mere.. 
LOVER BOY!!!
LAUTRU!!! LOL MAIN