fredag

Maria Valentina.

Igår bliver vækket af at min mor kommer ind på mit værelse, og begynder og finde noget tøj og så taber hun noget, så det bare larmer så meget. IRRITERENDE.
nogen timer efter skulle min mor og jeg, over og bytte nogen DVD'er. Da vi kommer over til butikken, finder vi ud af at det er den forkerte butik. Ham der i butikken sagde at vi skulle tage til hørsholm og bytte det. Så kørte vi der hen. henne i butikken, kunne vi så ikk få det jeg gerne ville havde, så jeg fik bare pengene + et smykke træ. Da vi kom hjem var Maria kommet. Hun så mit enormt lille hus, også lavede vi noget mad og satte os ind og så film. vi nåde at se 2 film inden vi skulle spise aftensmad. haha det var egenligt ret hyggeligt. bag efter gik vi ind og så mere film, vi begyndte at glatte hår på hinanden, det tog 2timer også var vi begge færdige. haha jeg har aldrig haft så glat hår før og så blødt! det var da bare enormt dejligt.
da klokken var 2-3 gik vi ind i seng, vi snakkede i lang tid, men så lige pludselig svarede hun ikk. haha jeg kunne ikke sove så prøvede at rige til forskellige folk. næste dag stod vi op lidt over 11, så fik vi morgen mad på sengen og så mere film.
haha du er hyggelig at være sammen med tøs.
love you! <3 :D.