lørdag

IN MY HEART!!



Hey You.. Help Me.. Please..

Står i mellem to svære valg.. kan ikke finde ud af hvad der er det rigtige at gøre.. Der er ingen af tingene jeg kan gøre for. For jeg kan ikke styrer mine følelser over for andre mennesker. Det er ihvertfald svært.. også over for jer.. det kan ikke blive sværere end det.. jeg ved det er forkert at falde for sin venindes eks. Kæreste.. men når han er så sød!! og pæn!! på samme tid kan det være svært.. jeg ved jeg burdefortælle hende det, men jeg ved hvordan hun vil reagere.. hun ville reagere ligesom alle andre.. jeg havde lovet mig selv, at jeg ikke ville falde for ham.. eller nogen af dem.. havde også lovet, at ikke at ville falde for en der gik i min klasse, igen.."IGEN".. for det var en dårlig idé.. ikke en særlig klog en.. men det er jeg heller ikke, jeg er blank.. en af dem som der er meget forvirret.. en der skal have hjælp når det gælder noget med følelser.. det er mig.. hvad skal jeg gør, tror jeg kan li' en, fra min klasse, IGEN, troede ikke det kunne ske.. men jeg har følelser for ham.. det er da klart.. jeg taler så godt med ham, han er så søød og rar, han er pæn og sjov.. det er alle de ting, det er jo alle dem, som gør at jeg er faldet for ham.. jeg kan ikke lide det, det gør mig forvirret.. hvad skal jeg gøre.. den ene.. han er så dejlig på sin helt egen måde.. han er så sød, på en hyggelige og glad måde.. han er en rigtig ven.. A LOVELY PERSON.. den anden.. han.. han er jo bare pæn, der er ikke mere og sige.. men han er jo også sjov, på en søde måde.. så.. det er så svært.. en rigtig god ven.. eller.. en venineds eks. kæreste.. jeg ved jeg kommer til at fortryde det, hvis jeg vælger hendes eks.. jeg for ondt af hende.. det kommer til at gøre ondt.. så derfor, er det noget jeg ikke kan.. jeg kan heller ikke få mig selv til det.. så ville jeg jo være et ondt menneske.. men det er svært, for jeg synes, at han er sød.. men alligevel, han er jo ikke ligeså sød som den anden.. men stadig sød.. det er blevet svære siden jeg startede.. har ingen idé om hvad jeg gør.. der kan ske så meget.. jeg er bange.. bange for at gøre noget dumt.. jeg har jo prøvet at, have en kæreste i klassen og vi var rigtig gode venner før.. det kan man ikke rigtig sige at vi er mere.. men vi kan godt tale sammen nu!! sådan nogenlunde.. det er stadig ikke helt det samme, som da vi var gode venner.. det kan godt irritere mig nogen gange.. btw. Vil bare ikke miste en til ven på den måde.. det tog mig lang tid at forstå at vi ikke var venner mere.. vil helt ikke prøve det igen.. jeg ville egentligt ønske at han eller jeg ikke gik i klassen.. det ville være meget nemmere.. så ville jeg ikke blive såret over at se ham hver dag.. så kunne jeg bare have en normal hverdag, ligesom alle andre.. det ville på en måde være rart.. men jeg vil ikke have at det er ham der flytter, for så mister jeg en af grundene til at gå i skole.. jeg har tænkt rigtig meget, imens jeg har skrevet det her.. det har hjulpet mig til at se hvad der er det rigtige at gøre.. hvad der ville føles rigtigt for mig.. og i forhold til min veninde.. jeg ville jo aldrig kunne finde på at tage hendes eks. kæreste.. jeg ville synes det ville føles forkert.. men jeg er stadig usikker på det hele.. jeg kan jo godt lide ham.. min gode ven.. det bliver svært.. men det er bare når jeg ser ham, er jeg altid så glad.. og ville ønske at tiden gik i stå.. han er altid så sød.. han har en god stil.. han har alt det gode i sig.. det er fantastisk.. han gør mig glad..
ved ikke helt hvad jeg vil gøre endnu..
i er velkommen til at skrive.. og hjælpe mig..
pernille.bach@hotmail.com