lørdag

Billeder fra ugen.. (_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()~~

I denne uge var det, kærelighed, venskab, monica og sjov.

(_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()~~

Jeg er skør, jeg ved det godt.. 
men jeg er mig selv, og det er det vigtigste.. 


Haha Marc mobber monica.. monica mobber mig..

Kun rigtige venner ser dine tårer, bag det falske smil..

MONICA DU ER SÅ FUSCKING SØD MOD MIG, AT DU SÆTTER:
OP PÅ MIN VÆG, PÅ FACEBOOK. DER ER INGEN DER ER SÅ SØD SOM DIG!!

Så er jeg selvfølgelig også så dum at give min facebook kode til monica, så hun spammer min væg med videoer af hende.. så klog er jeg nemlig.

hahah hun har stalket mads!!!

Jeg tog mig endelig sammen og skrev til ham hvad jeg følte, eller hvad jeg havde følt. Det var en dejlig befrielse at faktisk skive hvad jeg havde følt for ham. Man blev sådan helt glad bagefter. Det var også dejlig at vi bare kan blive ved med at være venner, som normalt. Det er egentligt meget rart.

hahah monica, du er squ lidt skør.. men sød nok da.. 
du skriver og siger seriøst de mærkeligeste ting.. 
men det er jo derfor jeg elsker dig!!!
jeg tror Saleh synes at vi/du er lidt underlig..


Skyper med Christian.. ved ikke hvad han laver.. men det ser sjovt ud!!!





hehe så er det torsdag, var sammen med monica efter skole.. jeg løb ned til bussen nede på lyngby st. for at nå bussen hvor monica, saleh og tror nok han hed mikkel, sad i.. derefter tog vi (mig og monica) til harreskov.. over til august fra min klasse.. det var en ret så underlig tur men vi hyggede os da.. 

(_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()~~

Det er lidt øv.. Christian er blevet sur på mig og jeg er ikke helt sikker på hvorfor.. det er ret træls, for tænker måske lidt meget på det.. og han er lige taget på ferie i en uge så der kommer til at gå en hel uge før jeg ser han igen og kan snakke med han om det.. snøft.. 
men nu er det weekend og så skal man være glad.. håber i vil nyde jeres weekend ligesom jeg vil..