søndag

From Hastings.

Sidder i Hastings (England), det er super hyggeligt. har laert en masse nye mennesker at kende de er super soede. jeg har ikke min egen computer med saa jeg laaner Ausias's (en spansk dreng). men kan ikke rigtig finde ud af den.. jeg bor sammen med en utrolig soed pige,som hedder julie (en dansk pige). hun er naermest blevet som en store soester for mig. vi taler rigtig godt sammen. her for nogen dage siden kom der en til dreng som hedder Matthieu (en fransk dreng). de er alle tre soede.


I morges skulle mig, julie, therese, katrine og simone ud og spise morgen mad aa en fucking cafe eller saaren noget. det to'g pisse lang tid og finde en og til sidst gik vi bare ind paa en. bag efter skulle vi ned aa stranden, og der vbar vi saa i 4-5 timer og bare hygget. jeg naaede ikke den foeste bus saa to'g den naeste.
for 2-3 timer siden, sad vi inde paa mig og julies vaerelse og hyggede os. vi tog nogen billeder og kastede forskellige ting.


Matthieu er dreng med pink troeje.   Ausias er dreng med kroellet haar.  Julie er den anden pige (soede pige).