onsdag

SUMMER ♥ Fredag 24 - Tirsdag 28 2011

Fredag 24 2011
en sørgelig dag, Anna skulle stoppe i klassen. det var en rigtig trist dag.
men vi fik alligevel noget ud af den. vi havde købt en trøje med hilsner fra klassen og lavet en film med det samme på. næsten alle pigerne begyndte af græde. jeg var selv med til at lave filmen, men der virkede den bare ikke helt så sørgelig..
efter skole tog jeg hjem og skulle pakke til weekenden. så var jeg over ved Anna ca. ved 7 tiden og så skulle vi i tivoli, det var en hyggelig tur andet end Cecilie og Mig fik det lidt dårligt af at prøve nogen ting..


Lørdag 25 2011
vågnede tidligt og kunne ikke falde i søvn igen "typisk". så jeg satte mig ned på anna's værelse og skrev et brev til hende.. da de andre vågnede skulle jeg næsten til at gå, men vi nåde lige at få snakket lidt. min far og lillebror  kom og hentede mig og kørte mig ind på hovedbanegården. skulle tage toget til århus. da jeg kom til århus var jeg virkelig træt, så blev hentet af min onkel og kørt hjem i seng. men senere var vi oppe ved min farmor og farfar, det var også hyggeligt.


Søndag 26 2011
blev vækket og så skulle vi ind til århus og have brunch. det smagte virkelig godt.
bagefter gik vi bare lidt rundt og købte nogen ting og sårn lidt
OG ELSKER ALLER MEST AT KØBE GAVER TIL MIG SELV.
men så tog vi hjem for vi var alle lidt trætte.


 



Mandag 27 2011
Marc fra min klasses fødselsdag, han blev 15 år. det er snyd.
vågnede og skulle næsten køre med det samme ud til min morfar og mormor.
da vi kom der ud fik vi frokost, og kaffe. så ringede jeg til Kathrine og spurgte om hun ville join'e mig. så kom hun om eftermiddagen og så gik vi bare rundt og tog billeder. men tog også nogen billeder før hun kom.

























Tirsdag 28 2011
Idag har jeg sovet af lort til, og ville utrolig gerne hjem. men efter en lang køre tur vil jeg bare gerne sove, men så skal man selvfølgelig pakke til man skal på sprogrejse.
"lorte dag"