fredag

kan man hade sit liv.

starter med at jeg ikke har talt med dig i næsten to uger.. lige siden d. 27 august.. vi ser hinanden hver eneste dag.. men har næsten ikke talt sammen.. kan snart ikke holde det ud mere.. det er forfærdeligt.. har næsten kun dig i mit hoved.. du er en stor del af min hverdag.. kan vi ikke bare tale sammen igen??
når vi endelig taler sammen er det kort.. hurtigt.. og uden emne.. kan vi ikke tale normalt.. vil ikke midste dig.. det ville jeg være ked af/ er ked af.. ville ønske at jeg ikke havde sendt den besked til ham.. så ville det måske ikke ha været sådan her nu.. måske ville vi stadig være de samme gode venner.. måske ikke!!.. jeg savner dig.. 

nogen gange føler jeg at det kun er to personer jeg kan stole på.. to venner.. to forskellige mennesker.. to som er søde på hver deres måde.. to jeg altid vil huske.. nogen jeg ikke kan blive rigtig sur på..

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. FML ..det kan ikke blive værre end det er lige nu og det som der har været de to sidste uger.. alle tingene flyver rundt i mit hoved.. det er igen ting der kan gøre mig glad.. det er kun dig jeg har i mit hoved.. hvorfor kan jeg ikke bare glemme dig.. kan du ikke gå væk eller sådan noget.. vil ikke have at du er en del af mit liv mere.. det ville være meget nemmere.. end at græde næsten hver eneste dag.. du skal ud..




hvad er det jeg snakker om.. du er en del af mit liv.. en del som jeg er rigtig glad for..  du må aldrig gå væk.. hvis du forsvinder ud af mit liv.. vil jeg bare græde endnu mere.. jeg kan jo ikke undvære dig.. du betyder jo noget for mig.. det kan jeg jo mærke.. det kan mit hjerte.. jeg ved ikke hvad der sker med mig.. mit hjerte har følelser for dig.. det er forkert, at det har det..