tirsdag

Amazing Weekend Colombia 2011

I denne Weekend har jeg været til Colombia Træf. det var utrolig hyggeligt men vi manglede Amalie, det var ikke det sammen. håber du havde en god dag til 50 års fødselsdagen.

I denne weekend er jeg kommet ind på nogen jeg ikke plejer at tale med, det var faktisk ret hyggeligt. Selvom man er stille og ikke siger så meget kan man stadig godt være sød.

Jeg havde mit nye Kamera med, og det er der blevet taget mange billeder på. Sara har taget mange billeder af blomster og de er rigtig fine.

Der er i ALT blevet taget 748 billeder på turen. Jeg har så valgt at lægge 61 af dem ind på bloggen og på facebook.

Hvis man klikker på overskriften kommer man ind på min FACEBOOK profil.

Hvis du vil Spørger mig om noget så skriv på facebook eller på : pbach.mvalentina@gmail.com     I er altid velkomene til at skrive!!