fredag

bruger dagen sammen med en ven



Hey you!!
så var man i kedelig skole.. men så havde vi HENDRA (min tysk lære)..
han er så underlig.. så det er helt vildt.. og nogen gange bliver man lidt bange for ham..
ham er skrææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææmende....
men her er en film.. så kan i se hvad han udsætter os for.. (jeg ved godt at jeg ser pisse dum ud)








så bagefter skole.. er man sammen med "xoxo", vi mødes i Buddinge.. så tager vi til Bagsværd, med a toget.. og tager til københavn hovedbane gaard.. så tager vi kystbanen til vedbæk.. det var så fucking hyggeligt.. da vi kommer af toget pisser det ned.. og vores bus var lige køre.. så vi begynder og gå ned til IRMA.. Han vi gerne havde noget CHOCOLADE.. LOL MAIN.. du er sjov dude.. og du hader regn.. man bliver jo våd!!!
ej du er cool nok... men jeg skal aldrig forlade min computer.. hvis du er på mit værelse og jeg skriver med en.. så kommer der fanme nogen underlige ting..




Ej det har været en dejlig og sjov dag med dig.. du er squ dejlig nok.. ;)