søndag

CRRYYYYYYYYY!!!

....I GOT SWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG....



Hey you.. 

så er det dagen efter jeg er kommet hjem fra BERLIN!! Det har da været en helt ok tur!! i dag har jeg brugt hele dagen på at rydde op og være på facebook!!! har skrevet med "kenny" og andre.. han har lavet den sødeste film, med billeder fra hans tur i BERLIN!!! så er der en mega CUTY blog.. http://bagomglodie.blogspot.com/ som en af dem fra hans klasse har som jeg er begyndt at lære..LOVE IT.. så kommer man til det.. skrev til christian o. at jeg var forelsket i know.. kommentaren var : okay... Jamen det må du jo lige få kigget på :/ .. fedt at få af vide.. især når man er ked af det.. og gerne vil have hjælp :/..

jeg har talt med nogen stykker om det her.. og de siger næsten 5 forskellige ting som jeg skal gøre.. med mit lorte liv som er en kæreligheds historie.. :/ .. så jeg ved ikke helt hvad jeg skal.. det er svært.. på berlin turen.. jeg kunne mærke at jeg blev JALOUX.. det er frygteligt og forkert.. jeg måtte jo ikke blive forelsker i en fra min klasse igen..




men der er jo forsendt.. er jo blevet forelsket.. jeg kan ikke styrer mine følelser.. forelskelse er jo noget der sker.. det er ikke noget man kan gøre for.. 
har lige fået en sådan sød besked fra en af mine venner der prøver at hjælpe mig.. : Ok. Jeg har set mange af mine venner prøve at score piger, og når jeg tænker over går de kun efter sex, og er sådan set lige glade med føleser. Så jeg ville passe på! :).. you know.. it's a good friend.. you are a good friend.. er glad for at have lært dig bedre at kende på den har berlin tur.. selv om vi har gået i klasse sammen i 3 år er det først nu at jeg er begyndt at snakke med dig rigtig.. det er dejligt at have dig som ven..
så skriver man lidt med Kevin, så kommer det : det er fucking swag at jeg er med i din blog allerede, men det er bare grimme billeder af mig :p ' .. hehe du er squ helt okay kenny.. :P du er nice..




nogen gange ville jeg bare ønske at jeg var så pisse åben og bare kunne sige tingene lige ud.. uden nogen konsekvenser .. AUG LOVE YOU!!!!!!!!!!!