søndag

A NEW DAY.. last week

Idag.. Min dag.. En dag som man ikke ligefrem glemmer.. En dag som jeg nok ikke ville have noget i mod at prøve igen.. Andet end skolen.. den er noget lort.. det er nok det mest irriternede.. nogen sinde..  lige som nogen af dem der går der.. 
men det er okay.. det kan de ikke gøre for.. men det er nok også bare min mening.. 
Startede med at min far sagde til mig at.. han skulle til USA i næste uge..
Han ved jeg skal have en iPhone 5.. når den kommer.. så han ville tage en med hjem, når han var der over.. YEARR!!!Dejlig at få af vide.. når man starter med at være lidt sur.. 
så skulle man i kedelig skole.. bage efter skole tager jeg med August og Emil i lyngby tingen..
jeg mødte Saleh og Dorte.. men først tog jeg med august og emil til buddinge st. .. men så i stedet for at tage 300s tilbage til lyngby.. tog jeg a toget med emil til bagsværd st. og tog 400s tilbage til lyngby st. for at møde Saleh og Dorte.. det var rigtig hyggeligt at gå rundt sammen med dem.. så tog Dorte hjem og så fulgte jeg Saleh til steengaard st. og bagefter tog jeg over til august.. eller der hvor han arbejder.. det ligger virkelig langt væk.. forstod ikke helt hvordan jeg kunne finde vej der ud.. kæft det var sværd.. men det gik :D det var rigtig hyggeligt.. er lidt glad for at jeg tog der ud..