torsdag

♥ NEJ, det skal ikke ske for mig.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Terminsprøver.. Dansk stil idag.. gik dårligt.. men ikke så meget det.. det er mere når man har lyst til at kysse en ven.. hver gang man ser ham.. det er noget lort.. det viser bare at.. jeg har fået følelser for ham.. det er skidt.. når jeg kun selv vil være venner.. det tror jeg ihvertfald.. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 



men en dejlig ting er at jeg nok skal ind til lager salg.. GLÆDER MIG..


Var til en fødselsdag over ved en fra min vej, en dame.. hun havde inviteret alle mulige.. så hele deres hus var proppet.. også er der det når man sidder bare.. og ikke rigtig ved hvad man skal lave.. og der løber små børn rundt over alt og leger..ens mor bliver en lille smugle sur over at man ikke lige gad at holde øje med sin lille bror.. når man allerede havde gjort det i over en halv time.. FEDT FEDT.. 


men så bliver man lidt glad, når man så finder en youtube video, med en mand der sidder på toilet og synger.. det er fandme for latterligt..