mandag

Du er en god ven.

Nu ligger man og snakker med Christian over Skype.. det er hyggeligt, vi ligger og høre musik.. vi har talt i  
men det er hyggeligt christian.. jeg er rigtig glad for at du er min ven.. du ved selvom jeg siger at jeg hader dig og siger du er pisse ond, så mener jeg det ikke, for du er jo en af de bedste venner man kan ønske sig. en man altid kan betro sig til og sige det man går og føler til. du betyder så fandens meget. og du har gjort en stor forskel i mit liv. hvis jeg ikke havde lært dig at kende så ville jeg aldrig være blevet sådan som jeg er idag. du har hjulpet mig igennem ting som har betydet meget i mit liv. du er en helt fantastisk ven. love you!!!!!!!!!!!!!




Så er der denne weekend.. har været i århus, været sammen med nogen venner. det har været rigtig hyggeligt.. har været ude og se en af drengene i familie spille fodbold. (de vandt) så var vi i brunsgalleri og hjemme.. så kom min mor og hentede mig.. så kørte vi til håndbold i alberslund.. og så hjem og spise ven nogen venner.. og bagefter skulle vi hjem.. det eneste jeg har lavet idag er at forberede mig til biologi terminsprøve i morgen :/
men her er nogen billeder fra min weekend (der er næsten kun billeder af mig) men jeg er også sød!!!